Mijn Klacht:
Ik zat steeds heel veel boven mijn abonnement kosten.
Ook zou ik geregeld in België zijn geweest terwijl dat niet het geval was.
Vele malen gebeld en gechat met Vodafone, maar steeds zeiden ze het zelfde. Het zou aan de instellingen van mijn iPhone liggen. Maar alles stond gewoon goed. Na een half jaar heeft iemand van de klantenservice een nieuwe simkaart toe gestuurd en vanaf dat moment was het probleem opgelost. Ik had geen hoge kosten meer, dus ik weer contact opgenomen. Het leek mij toch wel duidelijk dat het aan de oude simkaart lag, omdat het nu ineens over was. Ik heb bijna een half jaar zo’n 30 a 35 euro per maand te veel betaald en dat vond ik niet kloppen. Maar ze blijven vol houden dat het toch mijn eigen fout is en ze willen niets voor me doen. Lekker service is dat, zodra ik kan verlengen is het voor mij GEEN Vodafone meer.
Gewenste Oplossing:
Als ik compensatie krijg voor door mij te veel betaalde kosten.


