Mijn Klacht:
Deze maand is er €100 extra op mijn rekening afgeschreven vanwege dat ik over mijn datategoed zat.
Het is op 2 dagen gebeurt dat ik zoveel mbs heb verbruikt.
Ik weet zeker dat mijn wifi aanstond.
Ik Kreeg opeens een sms dat mijn internet geblokkeerd was omdat ik €100 over mijn bundel zat.
Gelijk gebeld en gevraagd hoe dat zat. Ik heb geen 100% sms gehad, maar die krijg je blijkbaar niet bij mijn abonnement.
Als de wifiverbinding slecht is dan schakelt hij blijkbaar over naar g3.
Dus daarom is de rekening zo hoog.
Je kan het ook niet naar beneden afstellen blijkbaar,
Ik werd al na 3dagen teruggebeld na mijn klacht die ik naar hun had gemaild.
Er werd gezegd dat ik er niks van terug kreeg (ik had namelijk om wat coulantie gevraagd).
Ik wist ook niet dat de bundel zo hoog kon oplopen, ik zit bijna elke maand met een paar euro over mijn abonnement maar zoveel heb ik nog nooit meegemaakt!
Ik zit meestal tussen de €20 en €30 in, voor heel mijn abonnement
Ik zei oke dan ga ik wel naar een andere provider (ik zit al bij Vodafone vanaf libertel).
Waarop werd gezegd. Ja meneer dit is bij alle providers zo dus er veranderd niks )-:
Gewenste Oplossing:
Met iets van coulantie voor een trouwe klant.
En dat ze naar iedereen een 100% sms sturen als diegene door zijn limiet heen is, en zeggen dat er onverwachte kosten met zich mee kan brengen.

