Mijn Klacht:
in aug abonnement afgesloten met nieuw toestel. ging na 8 weken al stuk. twee maal opgestuurd ter reparatie zonder resultaat.nu nog twee weken wachten op mss een nieuwe telefoon. wat een service
Gewenste Oplossing:
een werkende telefoon eb een tegemoetkoming voor 6 weken wachten op iets wat mijns inziens direkt opgelost had moeten worden. het toestel was pas 8 weken oud

