Klacht: dataverkeer

leoroubos op 24 januari 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 november 2012 heb ik mij abonnement bij vodafone laten omzetten van een abonnement met internet (34,50) naar een abonnement zonder internet (alleen bellen en sms) voor 5,98.
Er vanuit gaan dat vodafone alles netjes regeld krijg ik nu een rekening van ruim 742 euro.

Gewenste Oplossing:

Zet abonnement maar terug naar de 34,50

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 22 februari 2013 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste leoroubos,

Dit probleem doet zich niet voor bij een mobiele nummer dat op jouw naam staat.
We kunnen inhoudelijke zaken alleen bespreken met de eigenaar van het betreffende mobiele nunner.
Ik denk dat het probleem dat je aankaart al opgelost is.

Groeten,

Eric

Alle klachten die gemeld zijn door