Mijn Klacht:
ben al jaren klant van Vodafone stap volgende maand over naar een andere provider en heb nu al twee keer een sms melding gekregen dat mijn databundel voor 75% is overschreden,en heb ik nog nooit gehad in afgelopen jaren. Hoe kan dit en hoe los ik dit op???????
Gewenste Oplossing:
oplossing??????

