Mijn Klacht:
Mijn databundel daalt veel sneller dan normaal! Normaal gesproken kan ik met 500 mb makkelijk een maand doen, maar nu is mijn bundel al zowat op, terwijl de maand nog maar half voorbij is.
Gewenste Oplossing:
Of er moet aangetoond kunnen worden waardoor ik zoveel mb's heb verbruikt, of ik wens een tegemoetkoming van Vodafone. (Deze klacht hoor ik namelijk veel meer in mijn omgeving.)

