Mijn Klacht:
Ik ben op 2 maart 2015 opgenomen geweest in t LUMC in Leiden.
En sinds heden lig ik in Ronald McDonald huis in den haag. Ik heb al die tijd wifi code gebruikt en mijn mobiele netwerk uitgeschakeld. Ik kreeg een sms dat ik 100 euro over me data gebruik heen ben. Ik ben dit niet mee eens. Ik heb elke keer een gedoe met jullie over mijn factuur. Mocht jullie een bewijs willen van mijn verblijf in t lumc dan krijgen jullie die. Maar dit bedrag ga ik niet betalen.
Met vriendelijke groet
Farha azahriou
0641941969
15.3.1988
Gewenste Oplossing:
Als dit een keer netjes word opgelost. Zo niet stap ik over naar een ander provider

