Mijn Klacht:
Tot twee keer toe stoor ik mij aan de uiterst vreemde handelswijze van Vodafone als er een kontrakt beeindigd wordt . Mijn vrouw heeft een kontrakt beeindigd en plotseling wordt er een fors bedrag zonder vooraankondiging van haar rekening afgehaald , zonder dat wij weten waar voor . Inloggen kan ook niet meer want je wordt ook direct uit het klantenbestand gegooid bij Vodafone . Zelf heb ik hetzelfde meegemaakt . Alleen ik kreeg direct een sms van een incassobureau dat er aan Vodafone een bedrag van 97 euro betaald moet worden , terwijl ik helemaal niet weet waarvoor , en ik heb hier ook niets over gehoord of gelezen . Eveneens is er gisteren maar zo een bedrag van 130 euro van mijn rekening afgeschreven . Bij Vodafone doen ze zo maar wat , daar ben ik wel achter . Ik heb het geld direct terug gebeld , Ze zorgen maar dat ze hun zaakjes netjes afhandelen .
Gewenste Oplossing:
Als er een abonnement beeindigd wordt handel alle zaken dan ook netjes af en geef klanten geen trap na , want deze werkwijze lijkt helemaal nergens op . Ben misschien in totaal wel 10 jaar Vodafone klant geweest maar dat zullen er niet meer worden .


