Mijn Klacht:
Een week of drie geleden werd het klantenbestand over gezet door vodafone waardoor je blox niet aan of uit konden. Ik krijg een sms dat ik over mijn bundel heen zit en kan dus geen extra blox aansluiten. Dus ik zet mijn mobiele gegevens uit maar helaas 770mb eroverheen. Vervolgens bel ik vodafone hierover, 2x, en geven ze me een 200mb bundel om de rest van de maand mee door te komen en geven ze aan het buitendundelbedrag te crediteren. Ik blij, maar helaas tevergeefs. De rekeing van 118 euro is gewoon afgeschreven en als ik vodafone bel zeggen ze dat ze niet weten waar ik het over heb en er zou niks gecrediteerd worden. Ik kreeg alleen een bundeltje van 200mb. Laatste keer dat ik ooit vodafone afsluit en zal zeker niemand vodafone aanraden als hier geen goede oplossing voor komt.
Gewenste Oplossing:
Als het buitenbundel bedrag gecrediteerd word zoals mij aan de telefoon is verteld en excuses gemaakt worden voor het liegen.

