Mijn Klacht:
Uw collega vertelt me dat ik 8 euro moet betalen om een blokkade te verkomen, vervolgens halen jullie 67 euro van mijn rekening. Dat is 10 euro meer dan hoort en dan alsnog kan ik nu niet bellen? Ik snap dit even niet.. jullie mogen alleen maar geld van me rekening halen dat jullie horen te krijgen. Toen ik deze abbonnement afsloot was die 54 euro, we zitten nu al op de 67, ik verwacht dat hier naar gekeken wordt en dan ik verder kan met mijn rekeningen
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik duidelijkheid heb over wat er nou allemaal aan de hand is

