Mijn Klacht:
Twee weken geleden op zaterdag geen ontvangst meer thuis. we zagen dat er busjes van telecom stonden in de wijk. Dus netjes gewacht tot dit opgelost zou zijn. zondag een uurtje alles weer gehad en plots alleen nog analoog televisie. Geen digitaal geen internet en geen huistelefoon. Zondags hebben ze geen storingsdienst. Maandags zeggen ze je wordt binnen een dag terug gebeld. Dinsdag zeggen ze dat het tot vrijdag kan duren. dagelijks gebeld maar helaas nog geen oplossing. vrijdags overdag gebeld. geen nieuws. kwart voor zes zeggen ze, je bent te laat. het is weekend. Week erop BOOS blijven bellen. ze hebben iets voor de modem gestuurd. Hielp niet. vrijdag is er iemand geweest (op tijdstip dat ze wisten dat ik werken was) en nog niets. Daarna vodafone maar weer BOOS gebeld. Nog geen oplossing. Weekend natuurlijk. gefrustreerd over kosten begonnen. Ookover onze mobielkosten etc. Nou de telefonist was woedend. Volgens hem hoeven we geen telefoon en internet te gebruiken. vrije keus. Dus geen kosten daarvoor terug! Moet wel vermelden dat wij oook woedend zijn. Nog nooit zo’n slechte service gehad.
Gewenste Oplossing:
Zo spoedig mogelijk weer internet/digitale televisie en huistelefoon. Het liefst vandaag. En de kosten terug wie we maken. Ook telefonie. en het allerbelangrijkste. Serieus genomen worden.

