Mijn Klacht:
Op 26-11 werd ik in Hoogeveen door medewerkers van Vodafone benaderd om toch maar een Vodafone abonnement te nemen.Dit gebeurd op een manier (Voet tussen de deur en men wekt de indruk dat men het geplaatste kastje moet inspekteren.Nu heeft dat op mij geen effekt ik bepaal de grenzen in zo n geval maar sommige bewoners van de flat ervaren dit toch als iets bedreigends.Nu lijkt mij dat Vodafone dit toch niet nodig heeft.Jullie zijn toch een volwassen bedrijf met codes voor jullie medewerkers.Dit wilde ik even melden. Groeten Jaap.
Gewenste Oplossing:
Geen

