Mijn Klacht:
Diverse keren heb ik contact gehad met de klantenservice over het feit dat mijn ex vriend een abonnement heeft op mijn naam en waar ik ook fors voor betaal. Ik heb diverse keren rekeningen gestorneerd omdat ik een factuur wou en zo dat ik kon zien of de rekening niet te hoog is.Vervolgens hebben ze het nummer geblokkeerd maar liefst 2 keer afsluitkosten en op de nieuwe factuur deblokkade kosten in rekening gebracht.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als 1 keer de afsluitkosten en de deblokkade kosten worden gecrediteerd.

