Mijn Klacht:
Vanaf oktober bezig om mijn mobiel (HTC one m8 aangeschaft in mei van dit jaar) gerepareerd te krijgen, tot 3 keer toe retour met dezelfde klacht. Vaak na anderhalve dag alweer retour winkel met hetzelfde probleem. Na de derde keer vervangende toestel gekregen door jullie een swap toestel genoemd. ( Zou nieuwe zijn volgens de winkel want bij 3 keer voor dezelfde klacht zou ik een nieuw toestel krijgen). Maar helaas was dit swap toestel ook stuk en ging deze gelijk retour met als gevolg weer 14 dagen geen mobiel. Wederom fout voorgelicht in de winkel want volgens hun moest eerst bewezen worden dat het swap toestel ( dus niet de mijne) defect was alvorens ik een NIEUW TOESTEL zou krijgen. Helaas is mijn vrees bewaarheid geworden en krijg ik het gerepareerde swap toestel retour, met de mededeling, dat als deze wederom stuk blijkt te zijn hij eerst weer meerdere keren moet worden aangeboden voor reparatie. Veel vertrouwen heb ik inmiddels niet meer in mijn mobiel jammer genoeg. Mijn klacht is dat ik wel betaal voor diensten die ik niet geleverd krijg. Jullie excuus had je maar een vervangend mobiel verzekering moeten afsluiten is in mijn ogen onterecht want de laatste reparatie is geheel buiten mijn schuld het is namelijk helemaal MIJN TOESTEL NIET.
Klacht: wederom abonnementsgeld betaald, maar geen gebruik kunnen maken van de door jullie geleverde diensten. Regelmatig fout voorgelicht en beloftes worden niet nagekomen. Resultaat maanden betaald voor niets en heel veel frustratie en tijd kwijt aan telefoontjes om de zaak opgelost te krijgen.
Met vriendelijke groet.
Gewenste Oplossing:
Verzoek: terug storting van abonnementsgeld. In ieder geval voor de reparatie van 6 dec 2014.
Afspraak nakomen en nieuw toestel leveren.

