Mijn Klacht:
Ik heb sinds 2008 ADSL van Vodafonethuis ZONDER bellen. Vodafone verplicht mij echter om ook via hun te gaan bellen. Daar ik mijn analoge telefoon lijn MOET blijven gebruiken en Vodafone van mij EIST dat ik mijn contract met KPN beëindig, ben ik op zoek gegaan naar een andere ADSl provider. Toen ik deze had gevonden heb ik mijn abonnement bij Vodafone beëindigt, met het verzoek mijn ADSL verbinding intact te laten. Vodafone heeft e.e.a bevestigd en gemeld de verbinding intact te laten. Vervolgens heb ik mij aangemeld bij mijn nieuwe ADSL provider, die mij wist te melden, dat Vodafone toch opdracht heeft gegeven de lijn te slopen. 40 minuten bellen met de helpdesk van Vodafone(uiteraard een 0900 nummer) levert op dat Vodafone NIET van plan is mijn ADSL verbinding intact te laten. Mensen bij Vodafone die mij zouden kunnen helpen, hebben ”geen tijd” om mij te woord te staan. Men blijft bij hun standpunt. Als resultaat hiervan kom ik onnodig, minimaal 3 weken zonder Internet te zitten.
Gewenste Oplossing:
Als Vodafone mijn ADSL verbinding intact laat zoals ze wettelijk verplicht zijn en ik probleemloos kan overstappen naar mijn nieuwe ADSL provider.

