Mijn Klacht:
ik heb 12-1 -2015 een abonnement bij Vodafone afgesloten ,dit heb ik 15-1 2015 weer geannuleerd en nu hebben ze toch mijn prepaid kaart afgesloten en zit dus al vanaf 26 -01 tot heden zonder telefoon.Wil mijn nr behouden en vodafoon zegt steeds dat de met een nieuw systeem bezig zijn wat nog niet werkt en ik nog geen nieuw prepaid kaart krijg
heb zeker wel een 15 gebeld en word voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd.wat kunnen jullie voor mij betekenen
Gewenste Oplossing:
met een nieuw prepaid kaart met nummerbehoud

