Mijn Klacht:
Na jaren Vodafone ben ik overgestapt op t-mobile. En dat was ingegaan vanaf december 2013. Na een paar maanden kwam ik er in maart achter dat ze 50 euro hadden afgehaald. Toen ben ik gelijk gaan terug kijken en was dat al vanaf december. Ik heb heel veel gebeld en ben naar de telefoon winkel geweest maar tot te dag van vandaag willen ze het niet terug geven. Gaat toch om 200 euro. En willen niet toegeven dat ze fout zitten. Groetjes gitta
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug krijg.

