Mijn Klacht:
Ik heb een timeout gehad met mijn abbonoment. toen de timeout klaar was wilde ik ook een nieuw nummer. dit ging helemaal mis. ik kon niet meer gebeld worden en geen sms meer ontvangen. Ze zeiden dat me simkaart spontaan stuk was gegaan. Nieuwe gekregen dus. het probleem was nog niet verholpen. Toen ze me abbonoment hadden gereset deed het het weer. Toen had ik alleen geen 4g. (waar ik wel voor betaal). na alles te hebben geprobeert (kruistesten) deed het nog steeds niet. Na het hele abbonoment te hebben gereset deed 4g het weer. alleen maar 1mb per seconden. Dit is volgens Vodafone onverklaarbaar. ik ben nu alweer 1.5 maand bezig om het voor mekaar te krijgen. Er is een case aangemaakt maar daar het ik nar 1.5 maand ook niks van gehoord. De klantenservice kan me niet helpen en zeggen continu dat ik word bericht door de technische dienst. Dit gebeurt dus niet. Ik ben zeer ontevreden over de service van Vodafone
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als me 4g weer naar behoren werkt. En anders wil ik per direct stoppen met het contract zonder daarvoor te betalen. Als ze me 4g weer aan de praat krijgen wil ik compensatie voor de geleden schade

