Klacht: Vodafone zet zakelijk naar prive niet om daarom wil ik opzeggen wat ze niet kan omdat” zakelijk”

op 12 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Enige tijd geleden mijn zakelijke abonnement geprobeerd om te zetten naar een particuliere

ivm met bedrijfs beëindiging (zakelijke was ook aan verlenging toe)

daarbij ook een ander rekeningnr en adres doorgegeven
wat na 4x gebeld te hebben nog niet gelukt is
waardoor ik iedere keer zelf geld over mag maken

nu net de 5de keer aan de telefoon
waar gezegd word dat ik alleen een wijziging door kan geven (wat vodafone dus niet snapt)
en niet op mag zeggen ivm zakelijk

wat ik dus bij het omzetten doorgegeven heb
en wat iedere keer niet doorkomt

IK WAS NIET ZAKELIJK ten tijde van laatste abonnement aanvragen
wil hierbij van dit abonnement af wegens slechte administratie bij jullie

hoe kunnen we dit oplossen
het liefst snel

Geen idee van ingangsdatum enz
Vanwege het feit dat vodafone het adres dus ook niet gewijzigd heeft

Mvg ian

Als ze het abonnement opzeggen
Per direct
Aangezien ik niet zakelijk was ten tijde van afsluiten
Wat ik ook aangegeven heb!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Reactie van de melder van de klacht Ian1980

3 maanden geleden - vodafone geeft aan niet met deze website te werken Ook op hun eigen forum reageren ze niet Klanten service = een teringzooi Die lullen maar een eind weg Iedere keer weer een ander verhaal Nu kreeg ik via facebook te horen dat ik helemaal niet via de telefoon het rekeningnr kan veranderen En ook zakelijk naar prive omzetten is Niet makkelijk Dit terwijl ze het zelf fout gedaan hebben Wat moet ik hier nou mee Mag alleen opzeggen als ik de boete even betaal Dit gaat toch zeker tegen de wet in? Alleen trek je weer Aan het kortste eind omdat een rechtzaak te kostbaar is Vind het een zeer onfatsoenlijk bedrijf Van mij mogen ze afbranden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ian1980