Klacht: Vodafone reageert simpelweg niet

op 21 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Kreeg telefonisch aanbod voor verleging. Gevraag of ie die ten alle tijd kan wijzigen (upgraden). Dat kon. Twee weken later naar winkel (ivm wettelijke termijn). Men kon niet helpen want systeem deed het niet (goed). Maandag afdeling cancelation bellen was advies. Maandag gebeld; nu was ik te laat om te cancelen!!! Niet mee eens natuurlijk. Gevraagd om bandje van gesprek af te luisteren o.i.d. Zou men doen.

Speelt al vanaf 10-7-2017. Nu 2,5 maand later, en wel 5 mails van mijn kant nog geen enkele inhoudelijke reactie van Vodafone!!. Te gek voor woorden. Ik wil simpelweg serieus genomen worden. Zelfs dat is teveel moeite. Heb twee abonnementen bij Vodafon…..KPN here I come.

(abonnementsvorm zoals opgegeven is een gokje; weet ik niet uit mijn hoofd)

Ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden. Immers het gaat nu geeneens meer om de inhoudelijke klacht maar om het feit dat men NIETS van zich laat horen buiten een paar automatische bevestigingen waar van men de genoemde termijnen meerdere keren ruim heeft overschreden.
Laat Vodafone een mooi voorstel doen om dit op te lossen en een gemeende excuus brief.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ViktorC