Klacht: Vodafone ontkent afsluiten contract

op 22 september 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Eind april liep mijn abonnement af bij Vodafone en had ik het recht om mijn abonnement te verlengen. Meerdere malen in maart al heeft Vodafone contact met mij gezocht en uiteindelijk heb ik gekozen voor een simonly abonnement afgesloten omdat ik wilde wachten met een nieuwe telefoon totdat de iPhone 8 uit zou komen. Op dat moment was er een actie op de simonly abonnementen waardoor ik een goede deal had en met Vodafone next meteen over kon stappen als de nieuwe IPhone uit zou komen.
Vanaf 30 april ging mijn abonnement in, en de eerste maand ging het goed. De 2e en 3e maand werd er een hoger bedrag afgeschreven dan afgesproken en in augustus (maand 4) ben ik gaan bellen met de vraag of ze me uitleg kunnen geven waarom er teveel werd afgeschreven.
Na mijn vakantie kwam het verlossende antwoord, Vodafone beweert dat ik nooit een simonly abonnement heb afgesloten. Dat mijn abonnement is verlopen en dat ik nu de volle pond moet betalen! Ik heb ze precies uitgelegd hoe het is gegaan maar volgens Vodafone stond ik op het punt om een abonnement af te sluiten maar dat toen de verbinding werd verbroken en het nooit zover is gekomen! Ongelofelijk hoe ze de boel bij elkaar liegen en je trekt als consument altijd aan het kortste eind. Nu betaal ik als gedupeerde van Vodafone 16 euro meer per maand! De laatste 2 incasso’s heb ik gestoneerd totdat ik een melding heb gedaan bij de geschillencommissie en zij uitspraak doen hierover! Ik ben dit gezeik van Vodafone zo zat! En 1 ding is zeker, Vodafone is mij als jarenlange trouwe klant kwijt. Ik stap over naar een andere provider!!!

Als ik mijn afgesproken abonnement krijg zoals afgesproken. Dat betekend dat de facturen gecrediteerd zullen moeten worden. En een welgemeende excuses voor deze fout zou ook fijn zijn!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Zerkani