Klacht: Vodafone krijgt mijn juiste abonnement niet geactiveerd en doet niet wat ze beloven

op 27 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al sinds april bezig met het ongedaan maken van een onjuist abonnementsvorm naar een juiste, welke wel per mail is bevestigd. Ik heb inmiddels 8 keer zelf contact met hen opgenomen zonder resultaat. Ze beloven continue dat het wordt geregeld en het abonnement binnen 48 uur geactiveerd is maar er gebeurd niets. Ik krijg klantenservice medewerkers aan de telefoon die niet helpen maar een verplicht nummer afdraaien. Enorme bureaucratie van een grote organisatie. Ik ben het inmiddels spuugzat.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het is opgelost en ik het abonnement heb waar ik om gevraagd heb zonder. Daarnaast crediteren op factuur mei die hoger is door dit hele goede.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MaiLinh2812