Klacht: Vodafone komt hun verblichting (en belofte) niet na

op 08 april 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Toen ik het abonnement afsloot, had ik in mijn woning een goede ontvangst. Later werd deze steeds slechter. Meerdere keren over geklaagd, waarna de klacht even werd verholpen en vervolgens weer terug kwam. Inmiddels heb ik begrepem dat dit wordt veroorzaakt doordat Vodafone de zendmast aanpast. Kennelijk is Vodafone van mening dat zij mijn contract niet hoeven te respecteren en steeds de ontvangst in mijn woning maar kunnen verminderen totdat het niet meer behoorlijk werkt. Laatste maanden laat Vodafone mij maar verrekken. Aldus laat Vodafone mij betalen voor een duur abonnement welke ik thuis niet meer kan gebruiken. Pure oplichterij dus!

Ik wil mijn geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Addeva

2 maanden geleden - Het probleem is door Vodafone opgelost. Zij hebben de fout erkend en deze wordt d.m.v. een 4G toestel opgelost. Mijn oude toestel (Galaxy 6) is nog niet voor deze oplossing geschikt, maar middels een aanpassing bij Vodafone binnenkort wel. Vodafone heeft een nieuw abbonnement afgegeven, met een modernere Galaxy), met extra kortingingen om de schade te compenseren. Goed zo Vodafone.

Alle klachten die gemeld zijn door Addeva