Klacht: Vodafone is mijn abonoment tot 2x toe kwtijt!

op 14 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon + abonoment en vond deze op de Vodafone site. Ik wou wat meer info over de telefoon en abonoment. Toen ik naar Vodafone belde om dit te vragen werd me verteld dat de telefoon + abonoment die ik had gezien niet bestond en dat ik het vast niet goed had gelezen. Ik begreep er niks van ik had dat toch echt gezien! Nog een keer kijken en ja hoor ik had toch echt gelijk! Nog een keer bellen en gelukkig had deze mevrouw van vodafone er meer verstand van. Ik heb die avond nog het Abbonement besteld via interned! Ik kreeg alleen niet iets van een bevestigings mail en heb dit een paar dagen afgewacht. Na die paar dagen had ik nog geen info! Wel was het geld wat ik moest bijbetalen van mijn rekening afgeschreven. Ik ging er vanuit dat dan natuurlijk mijn bestelling goed ververkt was, voor de zekerheid toch gebeld en ze konden mijn abonoment nergens terug vinden. het geld wat ik had belaatd zou binnen 3 werkdagen terug gestort worden omdat het niet aan een order gekoppelt was. Heb abonoment moest ik opnieuwe bestellen en het geld wat ik al had belaald had ik naar 5 dagen nog steeds niet terug! Weer gebeld en wat bleek? het automatich systeem was stuk het kon nog wel 3 week duren voodat ik dat geld terug zou krijgen (nu 5 week later nog een geld en ook mijn tefefoon is er nog niet)!!! Achter mijn telefoon heb ik een paar keer aan gebeld er was iets mis met mijn sim kaart waardoor het wat langer kon duren ook iets met een systeem wat niet goed werkt werd mij verteld. hoelang alles nog zou gaan duren voordat ik eindelijk mijn telefoon had konden ze mij niet zeggen. Om een heel lang verhaal wat korter te maken: ik heb heel wat keren met vodafone gebeld met vragen waar zij geen antwoord op konden geven waardoor ik in totaal wel 5u lang incl de wacht tijden die veel te lag zijn, gebeld met vodafonen en ik weet nog steeds niet wanneer ik zou mijn telefoon krijg! Er is al 1,5 week geleden spoet achter gezet maar het resultaat daarvan is er nog niet! Op de site van vodafone order status hoef ik ook niet te kijken wand daar stond ineens dat mijn bestelling geannuleerd was! wer gebeld natuurlijk.. Ook is mijn kortig die ik zou hebben gewijzigt. Nou zo kan ik nog wel even door gaan met klagen maar ik zou liever geholpen worden !!! Gewoon serieurs geholpen worden!

De belkosten die ik heb moeten maken zou ik graag vergoed hebben! En exstra kortig op mijn abonoment of iets dergelijks zou ook wel op zijn plaas zijn lijkt me!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste M.Aeissing, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie. Met vriendelijke groet, Jeannette Medewerker Klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 09 augustus 2012 om 14:54 geantwoord

Een e-mail gestuurd naar de klant met een oplossing en meer informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Aeissing