Klacht: Vodafone geeft geen korting in combinatie met Ziggo terwijl ze daarmee wel adverteren

op 24 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Klacht in gediend bij Vodafone op 17-07-2017 9.16u gebeld met Magda
(casenummer gekregen)
In mail 11-03-2017 16:18u bevestiging van verlenging abonnement en bestelling voor 2 jaar tot 25-04-2019. Er staat een reclameblokje onderaan mail voor gratis extra’s combinatie Vodafone en Ziggo, waaronder €5,- korting per maand op het abonnement van Vodafone als je ook Ziggo hebt. Ik heb Ziggo, dus ik kom in aanmerking voor deze korting. Alle andere gratis extra’s ontvang ik nl. ook.
Ik heb mijn abonnement verlengd met 2 jaar en deze is verlengd t/m 25 april 2019.

Ik heb terugkoppeling gekregen op de klacht dat ik hier niet voor in aanmerking kom omdat abonnementen afgesloten op of na 18-04-2017 in aanmerking komen voor deze korting.
Ik ga hier niet mee akkoord want het voordeel staat benoemd in het reclameblokje van de mail van 11-03-2017. Daarnaast heb ik een contract van 2 jaar afgesloten wat betekent dat ik hierdoor minimaal €120,- korting mis loop.

Daarnaast zou mijn voorgaande contract normaal gesproken tot 25-04-2017 lopen, dus na 18-04-2017 en heeft de Vodafone medewerker mij niet gewezen op dat die korting pas op of na 18-04-2017 in zou gaan. Ik heb dit contract nl. telefonisch afgesloten.

In de bijlage een screenshot van het reclameblokje in de mail van 11-03-2017 waarin letterlijk staat;
“Combineer Vodafone en Ziggo en krijg NON-STOP
+ €5,- korting p/mnd
+ dubbele data
+ extra TV-pakket
+ veilig online pakket’

Heb je naast je Vodafone abonnement ook een Ziggo pakket met internet en Digitale TV op jouw adres? Dan krijg je blijvend gratis extra’s, zoals dubbele data en extra korting op de mobiele abonnementen op jouw adres, een extra TV-pakket naar keuze een een Veilig online pakket voor je laptop, tablet en mobiele telefoon.

Wil je ook blijvend gratis extra’s, maar heb je nog geen Ziggo? Klik dan hieronder en we vertellen je alles!”

Vanwaar kom ik wel in aanmerking voor alle andere “blijvend gratis extra’s” en niet voor de €5,- korting per maand?

Als ik de €5,- korting per maand op mijn abonnement van Vodafone met terugwerkende kracht krijg waar ze mee adverteren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ER1979