Klacht: Vodafone gaat slecht met persoonlijke gegevens om en komt afspraken niet na !

op 09 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nadat ik een verkoper aan de lijn had gehad om over te willen stappen naar Vodafone zou hij een mail ter bevestiging sturen. Daar ik geen bevestigingsmail kreeg en ik de verkoper nogal “onhandig” over vond komen met betrekking tot juiste informatie verschaffen heb ik een mail gestuurd om te kijken of mijn e-mailadres wel duidelijk was overgekomen. Ik kreeg een mail terug dat er geen gegevens van mij bekend waren. Dit vond ik erg vreemd daar ik t/m mijn ID nummer door heb moeten geven en heb gegeven. Er werd geadviseerd telefonisch kontact op te nemen met die afdeling. Ik werd keurig te woord gestaan en er zou intern een mail rondgestuurd worden met de vraag welke collega mij heeft behandeld en of ik dan na een paar dagen even terug wilde bellen voor het resultaat.
Toen ik terugbelde kreeg ik niet makkelijk de persoon aan de lijn die me verzocht had terug te bellen maar ik zou volgens zijn collega door hem binnen een half uur teruggebeld worden. Twee uur later nog niks en heb ik weer gebeld om hem na veel vijven en zessen aan de lijn te krijgen. Vervolgens een afspraak gemaakt dat hij mij terug zou bellen als wist wat er met mijn gegevens was gebeurd en de afspraak mij anders om eind juni te bellen om een abonnement met me af te sluiten als blijkt dat mijn gegevens echt nergens zijn verwerkt o.i.d. Dit heeft hij bevestigd per e-mail. Geen resultaat. Na een mail te hebben gestuurd met de vraag wat de status is daar dit termijn ook al is verstreken tot op heden nog geen reactie.

Ik wil weten wat er met mijn persoonlijke gegevens is gebeurd zodat ik een abonnement af kan sluiten zonder dat er een dubbele administratie is of kan ontstaan bij Vodafone. Ook wil ik een tegemoetkoming in vorme van, minimaal, een excuus, daar ik vele telefoontjes heb gepleegd, ik me wel aan de afspraken heb gehouden en het erg vervelend vind dat er zo met mijn persoonlijke gegevens wordt omgegaan.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste ray-de-bruijn, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 16:26 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Ray