Klacht: Vodafone betaalt aanbetaling niet terug na cancel

op 16 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 09–07-2017 een abonnement afgesloten met aanbetaling van € 292,24 op een toestel.

Aangezien de abonnementsvorm na het weekend dat ik besteld heb uit het assortiment is genomen heeft Vodafone de order gecanceld. Hier heb ik geen bericht van gehad via mail of brief, maar hoorde dit nadat ik gebeld had naar de klanten”service”. Deze gaf aan dat ze mijn aanbetaling niet kon vinden. Na wat heen en weer gebel en gemail is de betaling door Vodafone gelokaliseerd. De € 292,24 zouden teruggestort worden.

Tot op heden 16-08-2017 en een aantal mails en telefoontjes verder heb ik nog steeds mijn aanbetaling niet terugontvangen. Van een helpdeskmedewerker moest ik nu weer betaalbewijzen gaan mailen naar Vodafone.

Hoe moeilijk kan het zijn om je administratie behoorlijk af te handelen. Vodafone komt haar afspraken niet na en schiet in de communicatie ernstig tekort. Overstappen naar Vodafone of een abonnement afsluiten bij deze club? NIET DOEN.

Het is inmiddels 22-08-2017 en nog steeds heb ik niets vernomen van Vodafone. Ik heb een week geleden nog gesproken met een medewerker die vroeg of ik de betaalbewijzen wou doormailen. Dit heb ik gedaan. Via de website en via e-mail. Vervolgens heb ik, naast een bericht van de autoresponder, niets meer gehoord. Ik vind dit niet normaal.

Het is nu 04-09-2017 en enkele mails en telefoontjes later en nog steeds geen terugbetaling van mijn aanbetaling. En weer kon men vandaag mijn aanbetaling niet terugvinden in het systeem. Er gaat nu aangetekend een ingebrekestelling de deur uit.

Directe creditering van de door mij aanbetaalde € 292,24.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pjlinden