Klacht: Vodafone Beperte Netwerk Verbinden (Slecht stotterende / Verbinding verbreekt tijdens bellen.

op 06 oktober 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Beste Vodafone,

Sinds Maart 2017 heb ik een Vodafone Sim only abonnent van 1 jaar afgesloten.
Helaas ondervind ik met dit abonnent veel problemen (Slechte Verbinding) enkele voorbeelden:

– Wegvallen van de verbinding.
– Stotteren van de verbinding
– Niet kunnen bellen.

Meerdere malen heb ik dit gemeld in de Vodafone winkel bij mij in de buurt waar ik keurig ben geholpen waarbij er een \\\\\\\”Case\\\\\\\” is aangemaakt.
Echter staan er nu meerdere cases open waar al enkele maanden overheen zijn gegaan de \\\\\\\”Vodafone Crew\\\\\\\” is er mee bezig maar dit duurt echt maanden.
Er zit iets op het netwerk fout waardoor dit gebeurt maar elke keer is het naar de verkeerde collega doorgezet (meerdere malen de klanten service hierover gebeld (verbinding verbreek ook meerdere malen)

Ik wil nu echt dat er iets met mijn klacht wordt gedaan want ik voel mij niet door Vodafone serieus genomen.

1. Oplossen van deze klacht
2. Kosteloos het contact verbinden + gedeelte abonnementskosten terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door film2007