Klacht: Vodafone beltegoed verdwijnt zomaar. Hoe kan dit

op 12 september 2018 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren samen met mijn man, 2 nieuwe mobieltjes gekocht. Ik heb hem nog amper gebruikt, het enige wat ik gedaan heb is, mijn oude SIM kaart met de beltegoed is overgezet in het nieuwe mobieltje, in een Vodafone shop.
– Er stond toen er toen iets meer dan € 15.- aan beltegoed op.
– Toen we de winkel uit gingen stond het er nog steeds op.
– ik heb zelf dus niemand gebeld!
-Ik heb niet ge-sms’t
-Ik heb ook geen internet gebruikt o.i.d.
Dus eigenlijk bij mijn weten heb ik niks gedaan wat geld kost.
Hoe kan het dat mijn € 15.- zomaar verdwijnt?!
Gebeld met de klantenservice van Vodafone, is het mobiele nummer daar niet bekent, staat niet in het systeem.
Terwijl ik al jarenlang klant ben en de beltegoeden opwaardeer bij Vodafone.

Gewenste Oplossing:

Bel tegoed 15.- terug ontvangen. Goede reden geven waarom het nummer niet bekent is bij Vodafone,

Geef ons een goede reden waarom we klant bij Vodafone zullen blijven en daar allebijde een SIM abbonement zullen nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johnny Slagter