Klacht: Vodafone 6 jaar getreiter

op 01 juni 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

2013 heb ik online bij Vodafone een abonnement met toestel afgesloten. Het zou bezorgd worden op mijn werk ( horeca open van 11:00 tot 02:00 ). Op bezorgdag kreeg ik een melding dat er niemand thuis was wat raar is omdat we gewoon open waren. Toen heb ik met Vodafone gebeld en alles geannuleerd. Nooit heb ik iets ontvangen of ergens voor getekend. Heb die zelfde dag nog bij KPN een toestel besteld met simkaart wat ik netjes geleverd kreeg en er voor moest legitimeren en tekenen. Maar nu komt het …. in 2014 kreeg ik een brief van Vodafone dat ik boven de duizend euro een bedrag moet betalen voor toestel en abonnement. Hier over gebeld en verhaal verteld dat ik nooit iets ontvangen heb of ergens voor getekend heb. Was een tijdje stil en weer een brief van een deurwaarder. Weer hetzelfde uitgelegd. Nu zijn we in 2019 en ik heb nu weer een brief ontvangen van intrum. Weer dat ik moet betalen voor toestel en abonnement.

Ik ben tevreden wanneer Vodafone haar administratie op orde heeft en het een keer afsluit. Al 6 jaar lang krijg ik er brieven over voor iets dat nooit is ontvangen en geannuleerd is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hannie8888