Klacht: Vochtschade Samsung S5 bij Audio jack

op 22 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Enige tijd geleden vielen functionaliteiten van mijn telefoon weg (GPS en Scherm rotatie). Omdat de telefoon nog onder garantie valt heb ik deze terug gebracht naar de mediamarkt Breda voor reparatie.

Na twee weken krijg ik bericht dat mijn telefoon terug is van reparatie. De telefoon is niet gemaakt vanwege vocht schade in de telefoon, ondanks dat de vocht indicatoren niet verkleurd zijn.

Op de foto’s is duidelijk te zien dat er vochtschade is, binnengekomen via het audio jack. Toch vreemd voor een telefoon die toch spat water dicht zou moeten zijn. Op de samsung site staat duidelijk beschreven welke mate van belasting (vocht) het toestel bestand zou moeten zijn.

De reactie van Mediamarkt is dat de schuld meteen bij de klant ligt bij vocht schade en dat er verder niet geholpen kan worden.

Ondanks dat er op een vreemde locatie vocht is binnengekomen wil de mediamarkt niet verder kijken wat er mogelijk is. De klant moet aantonen dat het toestel niet op een verkeerde manier is gebruikt.

Graag zou ik zien dat de mediamarkt mijn telefoon repareert of een nieuw toestel aanbied.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roel Verboven