Klacht: vochtig, stinkend huisje en bedden met kuilen

op 27 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We zijn het afgelopen weekend wezen logeren in huisje 515 op de Huttenheugte. Bij aankomst was meteen al een tegenvaller dat het kinderbedje niet past in een van de 2-persoonskamers. Waar moet een kindje dan slapen?? Ik had geen villa verwacht, maar deze kamers zijn dus zo klein dat een bedje van 60cm breed er niet eens naast past!
Het hele huisje rook muf en vochtig met een van de twee 2 persoonskamers als toppunt, rook naar schimmel, t weer of zoiets. Na de eerste nacht bleek ook nog dat alle bedden enorme kuilen bevatten. Geen pretje voor een zwangere vrouw en een opa en oma. Onze conclusie was dat we een hoop geld betaald hebben voor iets dat behoorlijk onder de maat is. Limburgse Peel beviel beter en dat is een ster minder!

Als we compensatie krijgen voor de geleden teleurstelling, slaapplaatsaanpassingen en stinkende, rottige nachten
Als er iets gedaan wordt voor de toekomst aan t huisje zodat andere gasten niet hetzelfde overkomt

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juni 2016 om 13:45 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door woensie