Klacht: Vochtig huisje

op 24 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op dit moment verblijven wij in center parks huttenheugte. Wij zijn op 20 juni aangekomen en verblijven tot 27 juni.. Wij zijn nu net over de helft en de kinderen hoesten de longen uit de lijf, geen nacht verloopt rustig.. Zelfs ik begin snotverkouden te worden. De bank, bedden zijn zo vochtig dat het net lijkt of iemand er zeiknat op heeft geleden en nog niet opgedroogd is. De kamers ruiken ook erg muf waardoor het beddengoed en de kleding dit ook begint te doen. Wij komen jaarlijks 2x maar begin nu echt te twijfelen, vooral voor de gezondheid want dit kan echt niet, ze kunnen zo de huisjes voor die prijs niet verhuren en ook zou de wildwaterbaan 3 dagen gesloten zonnemaand zitten nu inmiddels op dag 5 en heb er nog niet in gekunnen. Ook de action factory is gesloten tot 1 juli terwijl dit nergens bij de boeking werd vermeld. Ik wil toch graag een passende oplossing en reactie op dit probleem!

Een mooie oplossing want een vakantie op center parks is zoiezo niet goedkoop

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juni 2016 om 08:42 geantwoord

Heeft op 27 juni 2016 om 11:01 geantwoord

Ik begrijp dat we een compensatie hebben gekregen voor zowel de wild waterbaan als de action factory het is alleen een tip om dit tijdens een boeking te vermelden want als we dit van te voren hadden geweten dan hadden we voor een ander park gekozen.. Ook zou huisje 517 niet meer verhuurd moeten worden, mijn dochter heeft vanaf de vrijdag tot nu koorts gehad en zware keelpijn. Net ha geweest en had een keelontsteking.. Mijn zoontje daarin tegen die heeft gelukkig alleen een aantal avonden flink gehoest en snotneuzen gehad!

Alle klachten die gemeld zijn door Destinydjayden