Klacht: Vochtig

op 22 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij verbleven 1 augustus voor een week in de Huttenheugte.. in een 6 persoonshuisje. Bij aankomst werd er al gemeld dat door de vele regenval de huisjes wat vochtig konden zijn. Oplossing daarvoor was zoveel mogelijk de ramen opzetten. Daar was ik natuurlijk helemaal niet blij mee.. zeker niet wanneer je een baby van 6 weken bij hebt. Alle kleren waren vochtig.. in alle slaapkamers. Kamers stonken. We werden snachts helemaal nat wakker van de bedden die vochtig waren. Ik vind dit erg jammer.. zeker als je er bijna 1600 euro voor heb betaald. Iedere keer als ik de badkamer deur opendeed viel er soort witte verf naar beneden.. leek wel of t sneeuwde. En continu vliegende mieren in de badkamer. Wij zijn een dag eerder naar huis gereden… liefst had ik nog eerder weggegaan maar mijn andere dochter van 6 had het enorm naar d’r zin. Normaal gesproken gaan wij altijd naar spanje maar helaas ging dat nu niet ivm baby. Maar dit doe ik nooit meer. Sonde van het geld!

Centerparcs had dit, vind ik, eerder aan moeten geven. Ik ben tevreden met geld terug.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 23 augustus 2016 om 08:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Marshaschreuder