Klacht: Vocht schimmel in slaapkamer

op 29 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,

Na al een aantal jaar met plezier bij center parcs op vakantie te gaan, we zijn dan ook Friends, is onze vakantie afgelopen week ontzettend tegen gevallen.
We hebben een 2 persoons VIP huisje geboekt op park de Huttenheugte a 426 euro. Bij binnenkomst stonk het huisje verschrikkelijk naar sigaretten rook, en tijdens onze eerste nacht kwam er in de slaapkamer regelmatig een vleug muffe rotte lucht voorbij. Dinsdag hadden we een dagje weg gepland, en hebben we de slaapkamer goed gelucht in de hoop dat dat zou helpen. Helaas dinsdag op woensdag nacht hetzelfde verhaal. Woensdag ochtend hebben we de bedden naar voren getrokken en het vocht/schimmelprobleem was gevonden. We hebben ons beklag gedaan bij de receptie en zij hebben gedurende de dag allerlei mensen langsgestuurd om dit probleem op te kunnen lossen. Uiteraard was dit niet zo maar op te lossen en is ons een nieuw huisje aangeboden. Inmiddels was het al woensdag einde middag.. we hadden al 2 nachten samen met ons zoontje van 6 maanden (!!) in de stank en een ongezonde slaapkamer geslapen en onze woensdag was verpest, dus we voelden er weinig voor om de hele huisraad voor zon korte periode nog in te pakken en te verhuizen en we verkozen ervoor om naar huis te gaan. We waren er echt helemaal klaar mee. Uiteraard werd de vraag gesteld waarom we hier woensdag pas mee kwamen, zie boven de reden. Buiten dat vind ik dat je voor een VIP huisje van 426 euro geen klacht zou moeten kunnen melden, want dit moet gewoon in orde zijn.

De man van de receptie was erg vriendelijk, begreep ons volkomen en excuseerde zich netjes. Hij raadde ons aan bij thuiskomst onmiddellijk telefonisch contact op te nemen met het hoofdkantoor.
Dit hebben we dan ook gedaan. Na een uur lang in wacht te hebben gestaan en steeds doorverbonden te zijn werd de verbinding verbroken. We hielden vol en ook de tweede keer werd de verbinding weer verbroken. Na nog een keer terug bellen werd ons verteld dat we eigenlijk helemaal niet doorverbonden hadden kunnen worden omdat klachten alleen per mail in behandeling genomen kunnen worden, erg klantvriendelijk.
Een uur later werden we terug gebeld door de supervisor ( heel vreemd als ze je net vertellen dat je eigenlijk helemaal niemand gesproken hebt) en zij vertelde ons dat we het nieuw aangeboden huisje maar aan hadden moeten nemen, want we hadden dan wel een annuleringsverzekering maar daar  konden we geen beroep op doen. Pardon? Onze annuleringsverzekering heeft hier helemaal niks mee te maken!! Wij zijn in een ontzettend ranzig en ongezond huisje geplaatst (godzijdank zijn wij en ons zoontje niet ziek geworden) waar we de hoofdprijs voor hebben betaald en willen dat Center parcs dit serieus neemt, oplost voor de volgende gasten, en ons tegemoet komt!!

Fam. Jansen-Nijman

Graag een tegemoetkoming van onze verpeste ongezonde vakantie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Center Parcs

Heeft op 02 oktober 2017 om 09:30 geantwoord

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 19Danielle85