Klacht: Vluchtwijziging met overstap

op 14 september 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een rechtstreekse vlucht geboekt Brussel/Lissabon op 6 november, reistijd ongeveer 3 uur. Nu is de vlucht aangepast en vliegen we met overstap in Barcelona, nu is de reistijd 11 en een half uur. Dit vind ik onacceptabel. Ik wil mijn geld terug en de vlucht annuleren. Ik heb dit geprobeerd via de site maar dit lukt niet. Net zoals zoveel mensen heb ik geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen, lukt ook niet. Wij vliegen vaker met vueling en hebben vaker vertragingen gehad maar dit is echt belachelijk. Ik wil mijn vlucht annuleren.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht fewaa

2 maanden geleden - Tip voor iedereen, stuur je klacht naar de Facebook pagina van vueling. Ik kreeg dezelfde dag nog een reactie met een link om een refund aan te vragen. Na een paar dagen stond mijn geld terug op mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door fewaa