Klacht: Vluchten gecancelled, geen reactie

op 06 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

2 weken geleden ontving ik van KLM en Transavia een mail dat mijn vluchten zijn gecancelled. Ik heb contact proberen te zoeken met BudgetAir, maar zij zijn op geen enkele manier te bereiken.
Ik zou op 8 mei vliegen, maar vandaag op 6 mei heb ik nog steeds niks gehoord.

Een reactie van BudgetAir met een oplossing

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 11 mei 2020 om 16:37 geantwoord

Beste Michelle,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.

Ik zie dat je de vlucht inmiddels geannuleerd hebt bij Transavia. De e-mail die we daarvan ontvangen hebben is inmiddels doorgestuurd. De vouchers zullen eind mei vanuit Transavia worden verzonden. Voor KLM gaan we de procedure voor het aanvragen van de voucher voor je in gang zetten. Je kunt dit eventueel ook zelf doen via onderstaande link

https:apps.isc.klm.comvoucherFormsfrmMain.aspx?WT.mc_idc_nl_sea_google_brand_search_null_nullgclidEAIaIQobChMIsvS0k4Ss6QIVhcx3Ch2hGQBZEAAYASAAEgK4jvD_BwEgclsrcaw.ds

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Moniek
Klantenservice Budgetair.nl