Klacht: Vluchtannulering zonder melding

joch op 07 januari 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb voor kennis uit Athene een boeking gedaan bij eDreams om kerst bij ons te vieren.Heenvlucht geen probleem. Echter op 05-01-2020 bij de terugvlucht werd haar en de twee kinderen bij de gate de toegang tot het toestel geweigerd.Onze kennis heeft zelf het initiatief genomen en Aegean Airlines gebeld. Daarbij is ze te weten gekomen dat eDreams de annulering 1 uur voor vertrek heeft bewerkstelligd, zonder melding aan mij door te geven. Contact genomen met eDreams,via een buitenlands nummer, waar ene Mr Jude me zei dat onze kennis zich moest melden bij de helpdesk op Schiphol of eDreams op het buitenlandse nummer te bellen en vragen naar ene Mr Jude. Vanwege de beperkbaarheid van haar mobile telefoon en de nodige kosten daarvan, heeft ze hiervan afgezien. Daarna heb ik nog zelf geprobeerd om eDreams te bellen, maar door de te lange wachttijd hiermee gestopt. Inmiddels heeft ze zonder verdere problemen een vlucht weten te boeken voor de volgende dag bij Aegean. Daar er geen hotelvoorziening aanwezig was, heb ik haar dezelfde avond laat weer opgehaald van Schiphol en vervolgens de volgende morgen weer vroeg terug naar Schiphol gebracht voor de vlucht om 12.00 naar Athene. Vanwege 2 grote files op de A1 in tijdsnood gekomen en diverse keren hierdoor geflitst ben.

Op zijn minst excuses door eDreams en een tegemoetkoming van de extra gemaakte kosten, waarbij vermelding op zijn plaats is, dat de kinderen van onze kennis niet naar school konden op 06-01-2020 en zijzelf niet naar haar werk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joch