Klacht: Vlucht vertrok te vroeg

op 25 juli 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

De vlucht zou vertrekken om 15:25 en ik kreeg een bericht dat deze vertraagd was met een nieuwe vertrektijd van 18:11. Dus besloten wij een rondje te lopen rondom de gates. Om 17:35 liepen wij terug naar de gate, welke ineens al gesloten was? Er werd niets omgeroepen en wij mochten niet meer mee met deze vlucht. Wij moesten daardoor nieuwe vliegtickets boeken bij een andere maatschappij en miste onze oorspronkelijke vlucht met Vueling.

Bij de balie zei het personeel van Vueling dat er niet aan omroepen werd gedaan, maar ik kan dit nergens zwart op wit terugvinden. Ook zeiden zij dat de tijd die aangegeven stond een “richtlijn” is voor vertrek. Wat ik vreemd vind, want je kunt niet verwachten dat mensen 2,5 uur bij een gate blijven zitten voor het geval het toestel eerder vertrekt. Wederom staat ook dit niet zwart op wit.

Een vergoeding van de vlucht die wij uiteindelijk hebben gemist.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica.lodeweegs@gmail.com