Klacht: Vlucht vertrekt niet!

op 28 augustus 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Geachte lezer,

Gisteravond zouden om 23.15u wij vanuit tetouan naar Luik vliegen.
Om 01.00u was er geen vliegtuig te bekennen, en geen info beschikbaar. Er zou ter plaatse hotelaccomodatie geregeld worden. Een uur later werd ons verteld dat alle hotels vol zitten en dat er niets anders op zit dan wachten! (Moet u zich voorstellen, kleine kinderen, zieke oudere mensen) Om 03.20u kregen we te horen dat onze vlucht om 10.30u gaat vliegen. In deze tussentijd is ons geen eten en drinken aangeboden, niet eens een fles water!
Om 09.30u kregen we te horen dat onze vlucht van 10.30u niet doorgaat en dat ze ons ook niet kunnen vertellen wanneer wel. Dit is schandalig!!!!!!!
Mensen hebben medicijnen nodig, er zitten mensen bij die ziek zijn, er zitten mensen bij die moeten werken of naar school moeten gaan.
En dan hebben we het geeneens over het feit hoe je benaderd word aan de telefoon. Ik heb 40 minuten in de wacht gestaan, toen mijn telefoontje eindelijk beantwoord werd kreeg ik een toon van een dame van TUI waar je u tegen zegt. Zo onbeschoft, gewoon in mijn gezicht opgehangen!
Als je je werkdruk niet aankunt, moet je een andere baan gaan zoeken!
TUI, schaam je diep voor het feit hoe je mensen behandeld!!!

Ik eis dat mijn ticket vergoed wordt van €350,- en daarbij eis ik een schadevergoeding voor alle afspraken die ik nu heb gemist, mijn medicijnen die ik niet kan innemen en voor het feit dat er zooo ontzettend slecht behandeld zijn!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.dalouh