Klacht: VLUCHT-VERTRAAGD.NL HEEFT NA BIJNA 3 JAAR NOG STEEDS GEEN RESULTAAT!

MRD124 op 11 januari 2021 over Vlucht-Vertraagd.nl in de categorie Juridisch

Mijn vlucht van juni 2018 naar Afrika werd geannuleerd en heb daarna vluchtvertraagd.nl (yource bv)ingeschakeld.
Zij zouden voor mij bemiddelen om mijn vergoeding te claimen ter hoogte van 400euro.
Nadat ik 4 maanden niks had vernomen heb ik ze maar gebeld.(eind oktober)
Zij gaven mij aan dat de luchtvaartmaatschappij de vergoeding had toegekend op 15 oktober en volgens vluchtvertraagd.nl (yource bv) zou de betaling dan maximaal een maand mogen duren.
Na een maand heb ik maar weer gebeld omdat ik weer niks had gehoord. Ik heb aangegeven dat de maand voorbij was en dat ik nog steeds niks had gehoord. Met enige moeite had de mevrouw aangegeven dat ze wel even een herrinnering op zouden sturen naar de luchtvaartmaatschappij.
Sindsdien probeer ik in contact te komen met vluchtvertraagd.nl(yource bv) maar zonder enige succes. Er wordt niet gereageerd op mijn berichten of oproepen. We zijn nu 2 jaar verder nadat de er een toekenning was maar nog steeds niks vernomen. Ik ben hier dan ook echt woedend om want zo ga je niet om met je klanten. Vluchtvertraagd.nl (yource bv) doet helemaal niks aan deze situatie na bijna 3 JAAR en voor de commissie die zij willen ontvangen hebben ze letterlijk twee brieven verstuurd naar de vluchtmaatschappij.

Als dit opgelost wordt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vlucht-Vertraagd.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vlucht-Vertraagd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MRD124