Klacht: Na twee jaar wachten op ticketvergoeding laat het bedrijf niets meer horen!

rtlhuijbers op 01 oktober 2020 over Vlucht-Vertraagd.nl in de categorie Juridisch

Beste lezer, na bijna twee jaar wachten en veel beloftes hebben we nog steeds niet ons geld terug en krijgen ook geen reactie meer. Opvallend is dat ze volgens het profiel ver zijn gekomen maar bij de laatste stap zijn ze gestopt.

Schandalig proces alles bij elkaar, hier balen we van, dan hadden we beter AirHelp in kunnen schakelen, die hebben voor ons al vaker succes geboekt en komen ook professioneler over.

Ik hoop dat de organisatie op basis van deze review gaat schakelen, claim 1310246266. Dan kunnen we er alsnog uitkomen. Dan halen we deze review weg.

Als ze zaak alsnog volbrengen. We staan daar nog steeds voor open ondanks het slechte proces tot nu toe.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vlucht-Vertraagd.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vlucht-Vertraagd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rtlhuijbers