Klacht: Dossier ingediend juli 2017 – schikking getroffen december 2019 – betaling blijft uit / totaal geen reactie meer

OTal op 26 januari 2021 over Vlucht-Vertraagd.nl in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juli 2017 dossier ingediend.
Uiteindelijk in december 2019 schikking gevonden met luchtvaarmaatschappij.
Sinds december 2019 echter totaal geen reactie meer op mails en vragen op persoonlijke pagina.
Easyjet heeft de betaling wellicht naar hen gestort maar sindsdien reageren zij niet meer op mijn vragen omtrent de betaling van mijn geld.
Dit ruikt naar oplichterij/diefstal.

Gewenste Oplossing:

Easyjet heeft de vergoeding gestort naar vlucht-vertraagd.nl
Graag zou ik deze vergoeding ontvangen (commissie voor vlucht-vertraagd.nl afgetrokken zoals deze in de voorwaarden staan).

Graag spoedig antwoord van vlucht-vertraagd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vlucht-Vertraagd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vlucht-Vertraagd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OTal