Klacht: Vlucht overboekt – bagage verloren

op 10 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn partner en ik zouden op vakantie gaan in de buurt van Barcelona van 70918 tot 130918. Dezelfde dag dat we aankwamen kregen we in de avond het verschrikkelijke nieuws te horen dat de zus van mijn partner was overleden in een tragisch auto ongeluk. Wij moesten zo snel mogelijk naar huis. Dit kon met de vlucht van Vueling om 6:55. In de nacht van 709 op bestel ik rond 23u tickets voor deze vlucht. Volgende dag op de luchthaven krijgen wij echter te horen dat de vlucht overboekt is. De eerstvolgende vlucht was pas om 12:45. We hebben meer dan 5u moeten wachten op de luchthaven. We kregen een blad mee met passagiersrechten waarin staat dat we 250€ kunnen terugkrijgen als vergoeding.

Alles goed en wel, we kunnen vertrekken met de vlucht van 12:45. Komen we toe in Brussel Zaventem en is mijn valies spoorloos verdwenen. Ze hebben de valies in Barcelona nooit ingescand. Na 3 dagen heb ik nog steeds niet gehoord.

Ik heb nog niets gehoord over de schadevergoeding of de verloren bagage.

Wanneer ik info krijg over de schadevergoeding en mijn valies terug heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies.Geeraerts