Klacht: VLUCHT NR VY1333 VAN 11 MEI 2016/ SLECHTE SERVICE

op 17 mei 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door onvoorziene staking van de ” AVIApartners” bagage personeel,
konden wij niet vertrekken op het bepaalde tijdstip.
Wegens deze staking is dit wel te verstaan, maar daar stonden wij dan…!
GEEN ENKEL PERSOON VAN VUELING KWAM ONS OP DE HOOGTE BRENGEN…….WAT MOESTEN WIJ AANVANGEN…..????
Na zoveel uren wachtend op eventueel uitleg,….bleef dit maar duren.
Na veel rondgeloop en links en rechts onze licht gaan opsteken
,zijn wij uiteindelijk aan de bali geraakt van de aviapartners,waar wij in lange rijen hebben aangeschoven om toch iets te vernemen.
Rond 23u15 ( 8 UUR NA ONZE VOORZIENE VLUCHT°)werd er voorgesteld om een hotel te boeken op hun kosten.( Hotels rond de luchthaven waren reeds bezet en zouden een taxi moeten nemen naar de hoofdstad Brussel)
OK….maar rond 04u30 s’anderendaags 12 mei,moesten wij dan terug zijn om de voorziene uitgestelde vlucht te kunnen nemen te 06u55.
( deze is maar vertrokken te 07u40)
Wij zijn dan maar in de luchthaven verbleven en ons daar ten gronde gelegd om de nacht door te brengen.
Heel interressant voor ons ouderen van 68 en 73 jaar..
WAT ONS HET MEESTE NEGATIEVE PUNT IS DAT WIJ NIEMAND EN OOK MAAR NIEMAND HEBBEN KUNNEN SPREKEN VAN UW MAATSCHAPPIJ VUELING.ZELFS MET TELEFONISCH TE WILLEN BEREIKEN KREGEN WIJ GEEEEEEEN ANTWOORD.ECHT SCHANDALIG.

Reeds verschillende malen hebben wij vuchten geboekt bij VUELING ,
maar dit NOOIT MEER door de SLECHTE service.

Mocht er iets uit de bus komen van een bepaalde vergoeding of dergelijke zouden wij dit zeer op prijs stellen.
Aan jullie om te beslissen voor een tegemoedkoming.,

EEN GOEDE LES VOOR VUELING OM IN DE TOEKOMST DE KLANTEN EEN SERVICE TE GEVEN…..!!!!!!

Gewenste Oplossing:

WANNEER ER EEN GOEDE SERVICE IS ;

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ridderjos2