Klacht: Vlucht gemist door chaos easyJet

Klachtbert op 18 mei 2013 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor vanochtend bij easyJet om 9.15 uur vlucht naar Rome geboekt. Bij aankomst op Schiphol om 7.45 uur stond er een ongelofelijk lange rij bij de balies van easyJet. Na drie kwartier staan we nog in een lange rij en gaan informeren of we voor kunnen omdat we anders onze vlucht missen. Blijkt dat er is omgeroepen dat we bij een andere balie terecht kunnen, hebben we niet gehoord. En dan is het te laat, gate is gesloten, vliegtuig gemist. EasyJet zegt: eigen schuld, had je de oproep maar moeten horen!
Met ons waren er tientallen anderen die de oproep niet gehoord hadden en door de veel te lange rij hun vlucht gemist hebben.
De enige mogelijkheid is overboeken van de vlucht á € 75 p.p. Voor ons betekent dat € 300 extra betalen en een dag Rome missen terwijl de fout bij easyJet ligt. Wij waren op tijd, easyJet had voor normale wachttijden moeten zorgen en zeker moeten weten dat iedereen bereikt wordt in dit soort gevallen (bijv. iemand langs de rij laten lopen met de betreffende oproep)!

Gewenste Oplossing:

Dat easyJet € 300, de kosten voor de overboeking, vergoedt en een schadevergoeding voor de gemiste dag Rome betaalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door