Klacht: Vlucht gemist

op 10 augustus 2017 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn zoon en een vriend zouden 8 aug terug vliegen van Barcelona naar Brussel ,heb ze online in gechekt dus dat was al gebeurt . Vliegtuig vertrekt om 12:40 uur ze waren om 11:10 op het vliegveld . Door dat er staking was van het controle personeel ging het heel traag . Met als gevolg dat de jongens de vlucht hebben gemist , ook als ze nog een half uur eerder waren geweest hadden ze het ook nog niet gehaald . We hebben op nieuw een vlucht moeten boeken . Een dag later zat ik op internet te zoeken en kwam ik een stukje tegen dat vanaf 4 aug het personeel van de controle in Barcelona zou gaan staken. Dit had vueling toch best even kunnen laten weten aan haar klanten die hebben geboekt . Heb al een paar telefoon nummers geprobeerd te bellen van vueling maar nog niet 1 iemand aan de lijn gehad .
Ga toch proberen om hier werk van te maken .

Zou graag mijn geld terug willen van de kosten die ik extra heb moeten maken .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eksrg