Klacht: Vlucht geannuleerd

op 12 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mensen
Wij hebben een vlucht geboekt bij Budgetair en vliegen met Etihad.
We zouden met vlucht EY0078 van Amsterdam naar BangkoK vertrekken op 10 mei 2020, we kregen van Etihad een mail dat onze vlucht gecanceld is en dat we voor verdere afhandeling contact moesten opnemen met Budgetair, dat heb ik gedaan en alleen een reactie gekregen of we zelf een andere vlucht wilden boeken of restitutie krijgen. Heb een mail terug gestuurd en geschreven dat we graag restitutie willen krijgen maar dat is al weer enkele weken geleden en nog steeds geen reactie. Onze vertrekdatum van 10 mei is verstreken en vind het zeer ontfatsoenlijk van budgetair dat ze niet meer van zich laten horen.
Hopelijk kunt u iets voor ons betekenen.
Vast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet Maria Maas Hermans

Gewenste Oplossing:

We zouden tevreden zijn als we het geboekte ticket volledig kunnen terug krijgen in een geldbedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria