Klacht: vlucht geannuleerd

op 29 juni 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

op maandag 27 junit 2016 ontvingen we om 13.30u een e-mail van Vueling met de volgende tekst: we’re sorry to because your flight will not operate, but we have changed you onto the next available flight.
Geen enkele toelichting over de reden van de annulering. Onze vlucht (VY8336) naar Rotterdam geannuleerd en veranderd naar de volgende dag, 28 Juni VY8300 om 7.00u naar Amsterdam (!). Aangezien wij terug moesten naar Nederland op 27/6 een andere vlucht geboekt bij KLM. Bij de desk van Vueling geen enkele toelichting of excuus en alleen maar doorverwezen naar de Internet site om een Claim in te dienen. Deze site geeft geen enkele informatie over hoe dat dan kan en ook via het nummer van de Klanten Service kom je er niet.

Ik will een claim indienen en verwacht van Vueling dat ze daartoe de mogelijkheid bieden

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Reactie van de melder van de klacht de Roy van Zuidewijn

8 maanden geleden - bedankt. ik wil deze ook nog op Facebook plaatsen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de Roy van Zuidewijn