Klacht: vlucht 13 uur voor vertrek geannuleerd

op 13 mei 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Easyjet annuleert met sms zonder opgave van reden 13 uur voor vertrek mijn vlucht. 1e alternatief wat werd geboden was 32 uur later
Hierdoor kon familiebezoek aan neef / zoon niet doorgaan

Gewenste Oplossing:

3 x € 250 volgens de EU wetgeving (3 tickets geboekt)
1x € 162 voor hotelovernachting
en een tegemoetkoming voor het niet door kunnen gaan van familiebezoek wat al gepland / geboekt was op 8 jan 2017 omdat de alternatieve vlucht pas 32 uur later kon plaatsvinden op maandag

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tulavandesanden